Szkolenia

Szkolenia dla firm
Organizacja i prowadzenie

Kursy i szkolenia dla pracowników to podnoszenie ich umiejętności i inwestycja w rozwój firmy, której najważniejszym elementem odpowiedzialnym za sukces jest personel. Niezależnie od branży i wielkości firmy, w każdej to ludzie są rdzeniem, bez którego prowadzenie biznesu jest niemożliwe. Jako firma szkoleniowa wiemy, że pracownicy z doświadczeniem i wiedzą są oddani pracodawcy, a ich praca przekłada się na zyski przedsiębiorstwa.

 

 

 

Wybierz szkolenie dla Twojej firmy

 

Przekażemy Ci wiedzę i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym Twój zespół zacznie sprzedawać więcej. Przekonasz się, że aby zwiększać zyski i podpisywać kolejne umowy wystarczy wprowadzić nową rutynę operacyjną. Zamów szkolenie dla Twojej firmy i zobacz czego nauczymy Twoich handlowców.

 

 

To praktyczne rozwiązania, które pozwolą Ci pozyskiwać Klientów i zwiększać przychody na posiadanej bazie kontrahentów. Podpowiemy Ci, w które działania marketingowe warto zainwestować i jak wyglądają gotowe koncepty kampanii sprzedażowych dla różnych branż. Zamów szkolenie i sprawdź efektywność obecnych wydatków marketingowych.

 

 

Jak zarządzać ludźmi, motywować ich do pracy i delegować zadania w firmie? Dowiedz się tego na podstawie konkretnych przykładów. Doradzimy Ci jaka struktura organizacyjna sprawdzi się w Twojej firmie oraz od czego powinieneś zacząć tworzenie planów sprzedaży i systemów prowizyjnych w dziale sprzedaży. Zamów szkolenie dla siebie lub wyślij na szkolenie kluczowych menedżerów z Twojej firmy.

 

 

Pomożemy Ci zmienić jakość obsługi klientów, aby zbudować Twoją przewagę konkurencyjną. Dzięki temu Twoi klienci nie tylko nie odejdą do innej firmy, ale zaczną rekomendować Twój biznes swoim znajomym. W tym celu potrzebujesz nowych umiejętności pomocnych w obsłudze pozyskanych klientów. Pomożemy Ci je zdobyć! Zamów szkolenie i sprawdź, czy Twoja firma umie zatrzymać dotychczasowych klientów.

 

 

 

Wybierz szkolenie dla Twojej branży

 

 

 

- Szkolenia operatorskie

- FB jako narzędzie sprzedaży w mediach lokalnych

- Nowoczesne biuro sprzedaży w mediach lokalnych

 

 

 

- Bezpieczeństwo aplikacji WEB

- Windows Serwer 2012 R2

- Scrum w teorii I praktyce

 

 

- Tworzenie oferty, produktów hotelowo-gastronomicznych i pakietów

- Nowoczesna obsługa klienta w hotelu, restauracji, kawiarni

- Komunikacja w mediach społecznościowych i digital marketing

 

 

 

- Nowoczesna recepcja

- Język sprzedaży w branży medycyny komercyjnej

- Menedżer/kierownik salonu – szkolenie z zarządzania zespołem